Żywność

LEGENDARNY SMAK PEPSI ŁĄCZY POKOLENIA

LEGENDARNY SMAK PEPSI ŁĄCZY POKOLENIA
Informacja dla mediów PRZEKONAJ SIĘ JAK SMAKUJE LATO – WEŹ UDZIAŁ W KULTOWYM WYZWANIU SMAKU PEPSI! LEGENDARNY SMAK PEPSI ŁĄCZY POKOLENIA Warszawa, 2 lipca 2018

Informacja dla mediów

PRZEKONAJ SIĘ JAK SMAKUJE LATO
– WEŹ UDZIAŁ W KULTOWYM WYZWANIU SMAKU PEPSI!
LEGENDARNY SMAK PEPSI ŁĄCZY POKOLENIA

Warszawa, 2 lipca 2018 r. – Każde lato jest wyjątkowe i ma swój niepowtarzalny smak. Często wiąże się z różnymi wyborami. Gdzie, jak i z kim je spędzić? Co założyć na festiwal, a co na plażę? Dzwony czy podarte szorty? Trendy przez lata się zmieniają, ale smak Pepsi jest ponadczasowy. W te wakacje będzie można się o tym przekonać podczas kultowego Wyzwania Smaku Pepsi. Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego miasta w Polsce. Gorącą atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy. Razem będą szukać smaków lata 2018.

Zasmakuj historii Wyzwania Smaku Pepsi
Kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi miała swój początek ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach świata. To świetna zabawa, która zapewnia dużą dawkę pozytywnych emocji i zaskoczenie! Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z Pepsi bez kalorii i innym bezcukrowym napojem typu cola. Każda osoba, która weźmie udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi w nagrodę otrzyma modny gadżet idealny na wakacyjny czas.
– Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Każde lato ma swój niepowtarzalny smak, który na długo zostaje w pamięci. Zachęcamy wszystkich do świetnej, wspólnej zabawy z influencerami, którzy sprawdzą jak wybierają Polacy. Podczas wakacji Wyzwanie Smaku odwiedzi osiem miast w Polsce. Sprawdź gdzie będziemy w tym roku! – zachęca Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

A to już wiesz?  Trawa pszeniczna

Wyjątkowe atrakcje podczas Wyzwania Smaku Pepsi
Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku. Do każdego z ośmiu miast: Sosnowiec (14-15.07.2018), Warszawa (21-22.07.2018), Rzeszów (28-29.07.2018), Olsztyn (04-05.08.2018), Toruń (11-12.08.2018), Gorzów Wlkp. (18-19.08.2018), Białystok (25-26.08.2018), Słupsk (01-02.09.2018) przyjadą food trucki z różnorodnym street foodem. Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef, dołączy do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi i będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie spotkają się z nim znani influencerzy: Jessica Mercedes, Mandzio, Dharni oraz chłopaki z 5 sposobów na. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato.
Ponadczasowy smak łączy pokolenia

Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych związani z Pepsi byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.
Jak być na bieżąco? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com

A to już wiesz?  Pięć kulinarnych pomysłów na karnawałowe spotkania

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy