Rozrywka

PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI®

PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI®
PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI® 11 czerwca 2019 roku – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi®, powszechnie uwielbiana marka gazowanego napoju znana

PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI®

11 czerwca 2019 roku – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi®, powszechnie uwielbiana marka gazowanego napoju znana z zacięcia do tworzenia niezwykłych materiałów reklamowych, zawierających co najmniej tyle samo energii co sam napój, udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.

W filmie obserwujemy dwóch astronautów w kabinie rakiety kosmicznej tuż przed jej wystrzeleniem, weryfikujących sprawność systemów pokładowych i moment w którym uświadamiają sobie, że nie zabrali na pokład niezwykle ważnego elementu wyposażenia – Pepsi. Kolejne sceny nowej kreacji filmowej to pokaz niezwykle zabawnego wyścigu z czasem, w miarę jak astronauci starają się zapewnić sobie dostęp do pysznego napoju tuż przed odpaleniem rakiety.

– To był totalny kosmos, dosłownie i w przenośni, że mogliśmy włożyć na siebie skafandry Pepsi i sfilmować całą tę epicką przygodę – powiedział Rudd. – A fakt, że grałem w zespole z przezabawnym Michaelem Peñą sprawił, że całe doświadczenie było po prostu „nie z tego świata”.

– Zawsze znakomicie się czuję, pracując w zespole z Paulem, a ten spot nagrałem z największą przyjemnością – powiedział Peña. – Na planie Pepsi kompletnie odjechaliśmy, więc mam nadzieję, że widzom spodoba się efekt naszej pracy, przynajmniej tak samo jak nam podobała się praca na planie.

Spot pod tytułem „Nie zostawimy żadnej puszki” został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara reżysera, scenarzystę i aktora, Taikę Waititi, znanego ze swoich dokonań w pracy z gatunkami takimi jak komedie czy produkcje o super-bohaterach.

W kontekście nowo utworzonego hasła promocyjnego i platformy dla marki, FOR THE LOVE OF IT, Pepsi zachęca do pełnego angażowania się w sprawy, które uwielbiamy – bez względu na to, czy będzie to futbol, muzyka, czy rozrywka nie z tego świata – delektując się przy tym wspaniałym smakiem Pepsi. Dołącz do wymiany myśli online – taguj #FORTHELOVEOFIT.

A to już wiesz?  Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów

https://www.youtube.com/watch?v=fMagAEoN7Ow&feature=youtu.be

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy