Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej produktywności, ale i na życiu prywatn
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13 czerwca 2018 rokuZ płatkami jadalnego złota, podawane niczym dzieło sztuki. Tradycyjna recepturai wyrafinowana słodycz albo nieszablonowy przepis łączący w sobie z pozoru niepasujące składniki
Warszawa, 18 sierpnia 2020 r.Orzeźwienie i słodkość w jednym, czyli wyśmienite desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska Lody Jeżyki, Śliwka Nałęczowska i Grześki to pyszna, zmrożona alternatywa dla
Informacja prasowaPoznań, 20 marca 2019 r.Jaką czarną herbatę wybrać, aby cieszyć się najlepszą jakością?Czarna herbata to jeden z najbardziej popularnych napojów na świecie. Może rozgrzewać lub stanowić ochłodę, by
Informacja prasowaWarszawa, 29 sierpnia 2019 r.Lunchbox malucha na 5 z plusem!Za pasem wrzesień, a więc początek roku szkolnego. Choć wakacje dobiegają końca, wiele dzieci nie może doczekać się na spotkanie z rówieśnikami
Informacja prasowaWarszawa, 27 września 2017 r.Tradycyjnie czy nowocześnie – w jakiej formie ziemniaki goszczą na polskich stołach?Prawie 70% badanych, biorących udział w sondażu przeprowadzonym na potrzeby kampanii „Ziem
WARSZAWA, 11.12.2019 r.Czy kolor ma znaczenie? Co kryje się w barwach warzyw i owocówOkrągłe, podłużne, miękkie, twarde, chropowate, gładkie, a przede wszystkim – kolorowe. Owoce i warzywa są niezwykle różnorodne nie tyl
Przepis na zupę chlebową – pomysłowo, bezglutenowo i w 15 minut!!!Bardzo pomysłowa i aromatyczna propozycja przepisu na sycącą zupę, która jest gotowa w 15 minut. Proste składniki, krótki czas przygotowania i pyszny efekt
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE