Pudding chia z musem ze śliwek kalifornijskich i bitą śmietanąSkładniki:Pudding chia: 3 łyżki nasion Chia 250 ml mleka roślinnego (może być mleko krowie)Mus ze śliwek kalifornijskich: 200g śliwek kalifornijsk
Informacja prasowa: Sedar S.A.Grudzień 2017Wszystkie składniki, które od najmłodszych lat pojawiają się w menu dzieci, mają wpływ na ich rozwój. By maluchy rosły zdrowe i były pełne energii, ich menu powinno być wartośc
Gastronomia staje się branżą innowacyjnąAutor: Adam Adamski, właściciel cateringu dietetycznego Fit MalinaW roku 2009 i 2014 Główny Urząd Statystyczny przeprowadził szerokie badania dotyczące problemu nadwagi w Polsce. Pot
Żadna branża nie pozostaje obojętna na zmieniające się jak w kalejdoskopie trendy. Każdego roku można również śledzić pojawiające się nowinki ze świata kulinarnego, które tak wyglądem, jak i smakiem wprawiają w zachwyt
Informacja prasowa – Hochland PolskaLuty 2018Zima pełna aromatów!Zima to czas w którym szczególnie chętnie sięgamy po rozgrzewające i sycące potrawy. Krem z soczewicy z dodatkiem kurkumy, czarnuszki i orientalnych przypraw
Tłuszcze trans w ostatnim czasie zyskały złą sławę. Nic dziwnego, bo należy ich unikaćze względów zdrowotnych. Skąd jednak wiedzieć, jaka żywność je zawiera lub jak je ograniczać w diecie, gdzie znaleźć pomocne infor
Burgery już dawno przestały być synonimem niezdrowego jedzenia typu fast food z przydrożnej budki. Serwują je modne food trucki, specjalizujące się w serwowaniu tego klasycznego, amerykańskiego przysmaku, burgery goszczą też
Informacja dla mediówDodaj lekkości swojemu dniu z Lipton Ice Tea GreenWarszawa, 2 lipca 2019 r.• 30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach
Informacja prasowaPoznań, XX czerwca 2018 r.Drugie życie herbaty- herbaciany food waste ogrodowyŻycie w zgodzie z ekologią wbrew pozorom nie musi być trudne i pracochłonne – wystarczy wprowadzić kilka dobrych nawyków.
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE