Wybrane cytaty z konferencji prasowej AMBRA „Feminizm Przyjemności”Warszawa, 18 kwietnia 2018 r.11 mln Polaków sięga po lekki alkohol dla orzeźwienia, ale tylko 24 proc. z nich to kobiety. Czy kobiety nie mają ochoty na przy
Informacja prasowaPoznań, 20 lutego 2018 r.Poznaj fleksitarianizm i ogranicz bezmięsne potrawy Nowym trendem wśród osób, które stawiają na zdrowy tryb życia jest fleksitarianizm. To dieta, której przestrzeganie wiąże się
Informacja prasowaPoznań, 21 stycznia 2019 r.Dzień Babci. Jak sprawić, by poczuła się jak królowa Elżbieta?Każda babcia jest trochę królową – skarbnicą dobrych rad, rodzinnych tradycji i życiowej mądrości. Jeśli tw
Świąteczny filet z sandacza w sosie holenderskim z serkiem topionymPrzepis poleca Robert Muzyczka, ekspert kulinarny MSM MońkiSkładniki:• 500 g filetu z sandacza• 2 łyżki masła klarowanego• 2 łodygi selera naciowego
Informacja prasowaWarszawa, 3 września 2019 r.Babie lato w kuchni. To już ostatnia szansa na letnie posiłki – wykorzystaj ją!I znów przyszło nam żegnać się w latem. Choć dni są coraz krótsze, a na plecy coraz częście
Informacja prasowaPoznań, 18 października 2017 r.Poranne wstawanie z łóżka nie należy do najprzyjemniejszych czynności. Dźwięk budzika i świadomość, że trzeba iść do pracy lub szkoły zwykle nie napawa nas optymizmem.
Stefanowo, 25 września 2019 r.Informacja prasowaLunchbox – weź mnie na wynos!O czym najczęściej zapominamy w pracy? O… obiedzie. W natłoku spraw łatwo nam odłożyć go na później, które nie następuje aż do powrot
Informacja prasowaPoznań, 9 maja 2018 r.Hummus to tradycyjna pasta z ciecierzycy, która jest wykorzystywana w kuchni Bliskiego Wschodu. W Polsce z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, a w Internecie można znale
Informacja prasowaWarszawa, 4 czerwca 2018 r.Niezwykle popularna w kulinarnej blogosferze i mediach społecznościowych Buddha Bowl to nic innego jak pełnowartościowy, zdrowy i kolorowy posiłek podany w misce wypełnionej po brzeg
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE