Kultura Wiadomości branżowe

Ecommerce Trends CEE 2014: sprzedaż bez granic

Już 23-24 września 2014 NoNoobs organizuje Ecommerce Trends CEE 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni zostaną zaprezentowane  najciekawsze projekty ecommerce, unikalne dane dotyczące rynku oraz nowatorskie usługi dla tego segmentu. Konferencji towarzyszą targi Ecommerce Trends CEE 2014 Show&Expo, które odbędą się 23 września, podczas pierwszego dnia konferencji. Ecommerce Trends CEE 2014 Show&Expo to ponad 50 prelegentów, 10 prelegentów zagranicznych, 2 ścieżki prezentacyjne drugiego dnia konferencji, bezpłatne prezentacje na Expo oraz dyskusja i znakomity networking w gronie CEE reprezentowanym przez Węgry, Czechy, Słowację, Rumunię, Rosję oraz Polskę.„Sprzedaż bez granic” motto jesiennej edycji Ecommerce Trends CEE 2014. To właśnie e-commerce daje szanse firmom dynamicznie zwiększyć wolumen sprzedaży dzięki rynkom zagranicznym. Jak jednak się do tego zabrać? Jakie płatności wdrożyć na

Już 23-24 września 2014 NoNoobs organizuje Ecommerce Trends CEE 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni zostaną zaprezentowane  najciekawsze projekty ecommerce, unikalne dane dotyczące rynku oraz nowatorskie usługi dla tego segmentu. Konferencji towarzyszą targi Ecommerce Trends CEE 2014 Show&Expo, które odbędą się 23 września, podczas pierwszego dnia konferencji. Ecommerce Trends CEE 2014 Show&Expo to ponad 50 prelegentów, 10 prelegentów zagranicznych, 2 ścieżki prezentacyjne drugiego dnia konferencji, bezpłatne prezentacje na Expo oraz dyskusja i znakomity networking w gronie CEE reprezentowanym przez Węgry, Czechy, Słowację, Rumunię, Rosję oraz Polskę.

?Sprzedaż bez granic? motto jesiennej edycji Ecommerce Trends CEE 2014. To właśnie e-commerce daje szanse firmom dynamicznie zwiększyć wolumen sprzedaży dzięki rynkom zagranicznym. Jak jednak się do tego zabrać? Jakie płatności wdrożyć na poszczególnych rynkach? Jakie usługi logistyczne wybrać? Jaka jest rynkowa specyfika każdego z nich? Podczas dwóch dni konferencji oraz targów będziemy chcieli odpowiedzieć na te pytania pokazując rynkowe specyfiki naszego regionu. Tylko pozornie rynki są dość podobne, a hasło think globally act locally jest szczególnie aktualne w realizacji strategii e-Commerce. Ważnym elementem będzie dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli poszczególnych krajów, która odbędzie się drugiego dnia konferencji.

Ian Jindal, Redaktor Naczelny i współzałożyciel Internet Retailing będzie jednym z dwóch keyspeakerów Ecomerce Trends CEE 2014. Ian jest specjalistą w zakresie wielokanałowej sprzedaży detalicznej, wydawcą oraz doradcą działającym w obszarze ecommerce. Podczas konferencji Ian pokaże specjalną prezentację dotyczącą sprzedaży wielokanałowej, która staje się coraz bardziej istotna w strategii każdego sklepu. 15 rzeczy, które musisz zrobić, żeby odnieść sukces w sprzedaży wielokanałowej będzie jedną z najbardziej obleganych prezentacji podczas konferencji.

Partnerem Ecommerce Trends ECC 2014 jest Internet Retailing, europejska publikacja dla specjalistów z dziedziny wielokanałowego handlu detalicznego i ecommerce. Internet Retailing analizuje rynek ecommerce dla europejskich detalistów działających w obszarze sprzedaży wielokanałowej. Intenet Retailing to wydawca cenionych raportów rynkowych oraz organizator imprez targowych. Zespół Internet Retailing tworzą eksperci z dziedziny handlu detalicznego, technologii wspierających handel, specjaliści i praktycy z dziedziny logistyki i sprzedaży, marketingu, usability. Internet Retailing na bieżąco monitoruje branżę retail, dostarczając właścicielom sklepów najnowszych rynkowych danych.

A to już wiesz?  Małym pokusom ulegają częściej kobiety niż mężczyźni

Drugim keayspeakerem jest Ibrahim Ibrahim z Portland Design Associates, którego zadaniem będzie przybliżenie przyszłości handlu detalicznego. Ibrahim zafascynowany wpływem technologii na różne aspekty życia człowieka opowie przenikaniu się cyfrowego świata ze światem fizycznym w kontekście sprzedaży towarów, zachowań i potrzeb klientów, komunikacji marek z konsumentami. Wyzwaniem dla właścicieli sklepów i marek jest zapewnienie efektywnej obecności w wielu kanałach, uwzględniając specyfikę każdego z nich oraz sposób prezentacji marki lub produktu. W taki sposób najlepiej realizować takie działania? Jaka będzie przyszłość marek w cyfrowo-fizycznym świecie? Wreszcie jak zwiększać sprzedaż produktów w szybko zmieniającym się otoczeniu? Inspiracją do odpowiedzi na te pytania będzie prezentacja Ibrahima Ibrahima w drugim dniu Ecommerce Trends CEE Show&Expo 2014. 

Ecommerce Trends CEE 2014 jest doskonałą okazją do nawiązywania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń i zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w branży, które w przyszłości mogą odegrać decydującą rolę w tym sektorze gospodarki. Partnerstwo branżowe nad Ecommerce Trends CEE 2014 objęły organizacje branżowe Ecommerce Polska oraz Ecommerce Europe. Głównymi partnerami konferencji są firmy MasterCard, Visa, Stralfors, Lionbridge, Grupa Unity oraz Poczta Polska. Organizatorem konferencji jest NoNobs.pl S.A.

Konferencja:  http://2014jesien.ecommercetrends.pl/

Bilety: http://2014jesien.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Show&Expo:  http://expo.ecommercetrends.pl/

Internet Retailing:  http://internetretailing.net/


dostarczył infoWire.pl

Źródło nonoobs.pl. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy