AGD

Hotpoint i Jamie Oliver wprowadzają nową filozofię gotowania i jedzenia

Hotpoint i Jamie Oliver wprowadzają nową filozofię gotowania i jedzenia
Hotpoint i Jamie Oliver wprowadzają nową filozofię gotowania i jedzenia Czerwiec 2017 – Hotpoint i Jamie Oliver łączą siły, by inspirować pasjonatów gotowania do przywoływania

Hotpoint i Jamie Oliver wprowadzają nową filozofię gotowania i jedzenia

Czerwiec 2017 – Hotpoint i Jamie Oliver łączą siły, by inspirować pasjonatów gotowania do przywoływania swoich wyjątkowych wspomnień związanych z jedzeniem.

Historie związane z daną potrawą sprawiają, że zyskuje ona drugie życie. Chwile spędzane przy posiłku z bliskimi osobami zapisują się w naszych wspomnieniach. Przy pomocy profesjonalnego sprzętu gospodarstwa domowego marki Hotpoint oraz błyskotliwych wskazówek Jamiego możemy stworzyć te magiczne chwile, kiedy tylko zechcemy w swoim domu i z ludźmi, na których najbardziej nam zależy.
„Historie związane z czasem spędzanym przy wspólnym posiłku oraz wspomnienia stanowią serce naszej nowej filozofii”, wyjaśnia Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce. „Chcielibyśmy, aby więcej osób zafascynowało się gotowaniem i odnajdywało w kuchni inspiracje, które pomogą im poprzez gotowanie wyrażać miłość do rodziny i przyjaciół”.

Jamie Oliver dodaje: „Każdy z nas ma chociaż jedno wyjątkowe wspomnienie związane ze wspaniałym posiłkiem z najbliższymi, a my zachęcamy do wykorzystania tego potencjału. Chcemy, aby wszyscy mogli dzielić się swoimi wspomnieniami i przepisami, które wiele znaczą dla nich oraz ich bliskich. Przygotowywanie tych potraw to również świetny sposób na pokazanie naszym najbliższym poprzez dzielenie się z nimi cudownymi, domowymi posiłkami, jak bardzo nam na nich zależy”.

Hotpoint i Jamie Oliver sprawią, że w każdym z nas obudzi się prawdziwy szef kuchni, który będzie tworzył piękne chwile nie bojąc się kuchennych eksperymentów. Również koledzy i przyjaciele Jamiego podzielą się swoimi wspomnieniami związanymi z gotowaniem, a także przepisami na pyszne potrawy.

„Bardzo się cieszymy, że Jamie Oliver, który wyznaje takie same wartości jak my, zgodził się zostać naszym partnerem”, dodaje Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce. „Naszym głównym celem jest pokazanie innym, jak czerpać radość z gotowania i dbania o tych, których najbardziej kochamy – rodzinę i przyjaciół. Razem z Jamiem Oliverem i naszymi urządzeniami marki Hotpoint możemy tchnąć w rodzinne historie i przepisy nowe życie, pielęgnując tym samym tradycje i rozpocząć kolejny nowy rozdział w naszym życiu”.
Hotpoint i Jamie Oliver z niecierpliwością oczekują na efekty Twoich inspirujących dokonań w kuchni!
° ° °

A to już wiesz?  Szybkie i łatwe wyciskanie soku z owoców i warzyw

O Hotpoint:
Hotpoint to marka, która tworzy ergonomiczne, intuicyjne i bezpieczne sprzęty gospodarstwa domowego. Charakteryzuje je nowoczesny design, funkcjonalność oraz komfort użytkowania. Produkty wyróżniają się wyjątkowym wzornictwem, łatwością obsługi oraz najwyższą jakością.

Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Multiflow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu.

Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem. Ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferuje programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i jest owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike.

Zamiłowanie marki do łączenia nowoczesnych funkcjonalności ze stylowym designem potwierdza najnowszy model piekarnika marki (FI9 891 SCIX HA). Wyposażony w zaawansowane technologie zapewnia precyzyjną kontrolę nad całym procesem pieczenia, a jego elegancka i estetyczna stylistyka została doceniona w prestiżowym konkursie Red Dot, za którą w 2016 roku otrzymał nagrodę.

Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń.

Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii.

A to już wiesz?  DZIEŃ MAMY - Lodówkowa logistyka zapracowanej mamy

Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group.

Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl

O Grupie Jamie Oliver:
Grupa Jamie Oliver Group to przedsięwzięcie komercyjne realizujące cel społeczny. Zmieniamy rzeczywistość poprzez globalne kampanie, tworząc niesamowite treści, światowej klasy doznania kulinarne oraz produkty, które definiują nasze wartości w celu edukowania świata w zakresie znaczenia i radości płynącej z prawdziwego jedzenia.

Grupa składa się z czterech głównych filarów: Grupy medialnej Jamie Oliver Media Group, która jest odpowiedzialna za nasze nagradzane treści wykorzystywane w telewizji, książkach, czasopismach i domenie cyfrowej; Jamie Oliver Licensing Ltd, która obsługuje naszą szeroką gamę produktów licencjonowanych i zaaprobowanych; Grupy restauracyjnej Jamie Oliver Restaurant Group, która nadzoruje szybko rozwijające się marki restauracyjne na całym świecie; oraz Fundacji Żywności Jamiego Olivera, której celem jest kształtowanie zdrowia i dobrego samopoczucia każdego człowieka, poprzez zapewnienie dostępu do odpowiednich informacji i prowadzenia edukacji skupionej wokół żywności, prowadzenie kampanii w ważnych sprawach oraz działalności lobbingowej na szczeblu państwowym i branżowym, by działać na rzecz zdrowszego i szczęśliwszego świata. http://www.jamieoliver.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy