Skip to content
wtorek, 7 października, 2025
Latest:
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Jak jeść lżej, a nadal smacznie? Lato w kuchni
  • 22 sierpnia – międzynarodowy dzień bułeczek bao, czyli święto azjatyckiej kuchni
  • 5 pytań o nabiał, które zawsze chciałeś zadać
  • Jak wspierać karmiące mamy? Oto jest pytanie!
Przejmij scenę razem z Rockstar

zabaione

Aktualności i wiadomości prasowe: podane nie tylko na deser

  • zabaione.pl
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 zabaione.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.zabaione.pl/z/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.zabaione.pl/z/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink t shirts #rockstar energy drink alcohol #the new rockstar energy drink #rockstar energy drink side effects #cocktails with rockstar energy drink #rockstar energy drink merch
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Nie zapomnij o tradycji – bakaliowy tort

Nie zapomnij o tradycji – bakaliowy tort
Informacja prasowa Warszawa, 28 grudnia 2017 Smakowity, słodki tort jest nieodłącznym elementem świętowania wyjątkowych okazji. Nowy Rok to idealny moment na jego przygotowanie. Jedyne o […]

Czas na wegańskie burgery!

Czas na wegańskie burgery!
Informacja prasowa Łódź, 12 października 2017 r. Dieta wegańska to jedna z odmian wegetarianizmu. Wyklucza ona jedzenie mięsa, jak i produktów pochodzenia zwierzęcego np. jajek, […]

Pyszne ciasta bez pieczenia

Pyszne ciasta bez pieczenia
Informacja prasowa Poznań, 20 marca 2018 r. Większość osób uwielbia słodycze. Ciasta, tarty, rolady i inne łakocie doskonale sprawdzają się w roli deseru. Jednak równie […]

Dieta wegetariańska u dzieci – czy taki sposób odżywiania jest bezpieczny i zdrowy dla najmłodszych?

Dieta wegetariańska u dzieci – czy taki sposób odżywiania jest bezpieczny i zdrowy dla najmłodszych?
Wegetariański sposób odżywiania jest coraz bardziej popularny, a na dietę eliminującą mięso przechodzą osoby w każdym wieku. Zwolenników diety roślinnej nie brakuje także wśród rodziców, […]

Zadbaj o zdrowie jesienną porą

Zadbaj o zdrowie jesienną porą
Zadbaj o zdrowie jesienną porą Coraz krótsze dni, mniej słońca, zmiany temperatury, chłody i szarugi… Jesienna aura nie pozostaje obojętna dla naszego organizmu. Nie tylko […]

Przepis na sos myśliwski z grzybami leśnymi serwowany z pieczonymi ziemniakami

Przepis na sos myśliwski z grzybami leśnymi serwowany z pieczonymi ziemniakami
Sos myśliwski z grzybami leśnymi serwowany z pieczonymi ziemniakami Grzyby leśne ożywiają kuchnię i odmieniają ją nie do poznania. Z jednej strony dzięki swojemu niepowtarzalnemu […]

Szafran na pozytywny nastrój

Szafran na pozytywny nastrój
Szafran na pozytywny nastrój Szafran, czyli krokus o pięknych, fioletowych kwiatach ma zastosowanie nie tylko jako roślina ozdobna i przyprawa. Ze względu na zwiększanie poziomu […]

Kwaśna czy kremówka – czym różnią się śmietany i którą z nich wybrać?

Kwaśna czy kremówka – czym różnią się śmietany i którą z nich wybrać?
Informacja prasowa Grajewo, 31 sierpnia 2020 Kwaśna czy kremówka – czym różnią się śmietany i którą z nich wybrać? Śmietanka i śmietana są jednymi z […]

Majówkowe grillowanie – co wrzucić na ruszt?

Majówkowe grillowanie – co wrzucić na ruszt?
Informacja prasowa 23 kwietnia 2013, Nowy Sącz Ryby, owoce, a może warzywa? Pomysłów na to jak urozmaicić dania z rusztu jest wiele, Wszyscy jednak wiemy, […]

Pieczarki z kremowym farszem

Pieczarki z kremowym farszem
Informacja prasowa – Hochland Polska Luty 2019 Pieczarki z kremowym farszem #PyszneInspiracje Hochland Wyśmienite sery kremowe Hochland w kultowych trójkącikach są znakomitą bazą do przyrządzenia […]
październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
#święta #BożeNarodzenie #wigiljaBoże NarodzenieDzień matkiwalentynkiWielkanocwielkanoc 2015wielkanoc 2017wielkanocnewigiljaziemniaki a cukrzycaziemniaki amerykanyziemniaki bellarosaziemniaki biedronkaziemniaki bryzaziemniaki do obiaduziemniaki ekologiczneziemniaki esmeeziemniaki faszerowaneświętaświęta wielkanocne
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.