Skip to content
wtorek, 17 czerwca, 2025
Latest:
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Jak jeść lżej, a nadal smacznie? Lato w kuchni
  • 22 sierpnia – międzynarodowy dzień bułeczek bao, czyli święto azjatyckiej kuchni
  • 5 pytań o nabiał, które zawsze chciałeś zadać
  • Jak wspierać karmiące mamy? Oto jest pytanie!
Przejmij scenę razem z Rockstar

zabaione

Aktualności i wiadomości prasowe: podane nie tylko na deser

  • zabaione.pl
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 zabaione.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.zabaione.pl/z/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.zabaione.pl/z/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#side effects of rockstar energy drink #rockstar energy drink t shirts #rockstar energy drink us #rockstar energy drink kroger #rockstar energy drink 0 sugar #ingredients in a rockstar energy drink
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Fajnie, fajniej… Delecta, czyli słodkie nowości produktowe!

Fajnie, fajniej… Delecta, czyli słodkie nowości produktowe!
Warszawa, 12 września 2019 r. Informacja prasowa Fajnie, fajniej… Delecta, czyli słodkie nowości produktowe! Jesień to sezon nowości, które królują w ramówkach telewizyjnych, w prasie […]

Podręczna apteczka na wyjazd – co powinna zawierać?

Podręczna apteczka na wyjazd – co powinna zawierać?
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 21 lipca 2020r. Podręczna apteczka na wyjazd – co powinna zawierać? Przed nami wakacyjne miesiące, dlatego wielu z nas myśli już o […]

Linia Żarłaki – smakołyki dla Twojego dziecka

Linia Żarłaki – smakołyki dla Twojego dziecka
Informacja prasowa 4 kwietnia 2018, Nowy Sącz Nie chcę! Nie jestem głodny! To jest niedobre! – chyba każda mama w swojej domowej karierze nie raz […]

Buraczkowe pole, czyli 5 smakołyków idealnych na Dzień Buraka

Buraczkowe pole, czyli 5 smakołyków idealnych na Dzień Buraka
Pyszny, wyrazisty, wszechstronny. Burak, bo o nim mowa, to niezwykle ciekawe warzywo, o znacznie szerszym zastosowaniu w menu niż tylko w formie dobrze znanej nam […]

Sprawdź, gdzie pieprz rośnie

Sprawdź, gdzie pieprz rośnie
Bydgoszcz, 7 grudnia 2017 r. Informacja prasowa Sprawdź, gdzie pieprz rośnie na WWW.FRoSTAFOODTRACKER.PL Nie tylko pieprz, lecz także masło, marchewka czy mleko kokosowe – to […]

Jak smażyć – Sztuka mądrego smażenia w pięciu krokach

Jak smażyć – Sztuka mądrego smażenia w pięciu krokach
Informacja prasowa FLORINA Grudzień 2017 Sztuka mądrego smażenia w pięciu krokach Smażenie – czynność, którą w kuchni wykonuje codziennie większość z nas, wydaje się być […]

Herbaciany poradnik dla smakoszy

Herbaciany poradnik dla smakoszy
Informacja prasowa Poznań, 24 kwietnia 2018 r. Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów herbaty – czarna, zielona czy owocowa. Każdy herbaciany smakosz powinien bez problemu […]

PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI®

PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI®
PAUL RUDD I MICHAEL PEÑA W KOSMICZNYM PĘDZIE PO PUSZKĘ PEPSI® 11 czerwca 2019 roku – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi®, powszechnie uwielbiana marka gazowanego napoju znana […]

Sałatki z gotowanym bobikiem

Sałatki z gotowanym bobikiem
Informacja prasowa Poznań, 3 sierpnia 2018 r. Jeśli właśnie szukasz pomysłu na drugie śniadanie to świetnie trafiłeś. Eksperci marki Jasmeen przygotowali kilka pysznych przepisów na […]

Miękkie lądowanie po urlopie. Jak wrócić do rzeczywistości po dłuższym wypoczynku?

Miękkie lądowanie po urlopie. Jak wrócić do rzeczywistości po dłuższym wypoczynku?
Informacja prasowa Warszawa, 23 sierpnia 2019 r. Miękkie lądowanie po urlopie. Jak wrócić do rzeczywistości po dłuższym wypoczynku? Morza szum, ptaków śpiew… To niestety dobiegło […]
czerwiec 2025
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
#święta #BożeNarodzenie #wigiljaBoże NarodzenieDzień matkiwalentynkiWielkanocwielkanoc 2015wielkanoc 2017wielkanocnewigiljaziemniaki a cukrzycaziemniaki amerykanyziemniaki bellarosaziemniaki biedronkaziemniaki bryzaziemniaki do obiaduziemniaki ekologiczneziemniaki esmeeziemniaki faszerowaneświętaświęta wielkanocne
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.