Wiadomości branżowe

Luksus na wielkanocnym świątecznym stole

Luksus na wielkanocnym świątecznym stole
Luksus na świątecznym stole Oferta Deluxe w Lidlu Kawior, homar, jaja przepiórcze – tonie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową ibarierę dostępności

Luksus na świątecznym stole
Oferta Deluxe w Lidlu

Kawior, homar, jaja przepiórcze – tonie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową ibarierę dostępności otwierając klientom ulicę do luksusu
w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxew Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą,jak obchodzić się z produktami, na których przyrządzenieczasami brakuje pomysłu.

Marka własna Deluxe sieci Lidl są to produkty o charakterze premium. Jak pokazują badania , rynek dóbr bogatych w Polsce systematycznie rośnie,a konsumenci jeszcze godniejszym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych . Wybieramy je jeszcze chętniej, nie tylko
z powodu atrakcyjnej ceny, ale i z racji najej dobrą relację do grupie.
Zdaniem Polskiej Spółek Handlu i Dystrybucji,od kilkunastu już lat z roku na rok
w terminie przedświątecznym Polacy wydają dobrze a przeważnie są skłonni jeść bardziej dużo. Lidlze znaną wartością Deluxe sięga do segmentu produktów premium.

W kolekcji znajdziemy takie specjały jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie?Co dalej??. Wielu z nas gdyż nie wie co z tym luksusem zrobić,kiedy przyjdzie nam zmierzyć się z nim w kuchnii stworzyć zeń danie.Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w jeden raz na ogromny czas świąt.

Jednakże Lidl dba o klientów nie wyłącznie z idealna a dzięki kampanii ?Pascal kontra Okrasa? zmienia nawyki żywieniowe Polaków i skłania do samodzielnego gotowania. Sieć uczy,jak jeść smacznie i zdrowo, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości bycia naszych klientów.

Chcemy odczarować produkty premium i wywołać je bardziej dostępnymi.Udało nam się to w wypadku gęsiny ? wprowadziliśmy ją do oferty, dostarczyliśmy te przepisy i praca zajmowała się ogromnym zainteresowaniem.Oferta marki Deluxe to myśl wyśmienitych produktów wysokiej klasie w niezwykle dobrych cenach ?mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

A to już wiesz?  Przepis na Wielkanocny pasztet z żurawiną

Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z których wykonamy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśródproduktów znajdziemyhomara, oferowanego w 680 – gramowych opakowaniach w wartości 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w wartości 24,99 zł. Dla porównania w pozostałych sklepach za homara przyjdzie nam zapłacić nawet 180 zł za kilogram.Z kolei popularny łosoś w kolekcji Deluxe dostępny będzie w wartości 4,49 zł za 100g, podczas jeśli w konkurencyjnych sieciach stawki za ten wynik sięgają nawet 70 zł za kilogram.

Kawior z pstrągato doskonały dodatek do kanapek. Także pasztet belgijski i problem z muszli św. Jakubadoskonale sprawdzą się
na ciekawym pieczywie, także jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka JamónSerranoczy sery pleśniowe.
Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a program na danie z nich odkryjemy na kuchnialidla.pl. Homar,o bardzo trudnym mięsie,będzie doskonałąpropozycją na wielką kolację z linią albo ze kolegami. Na deser w grup luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które oferowane są w odpowiednich, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy również pralinki,orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej
czy czekoladki z obowiązkiem.

Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe proste są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, oleje z orzechów włoskichi wiele innych luksusowych możliwości na pyszneposiłki.

Krewetki_Deluxe_Lidl-008-2014-04-13 _ 22_53_17-75

DELUXE_Wołowina_wędzona_3,70 zł 100g-007-2014-04-13 _ 22_53_18-75

DELUXE_Ser Parmiggiano regiano_69.00zł 850g-005-2014-04-13 _ 22_53_20-75

DELUXE_Schab_wisniowy_suszony_2,90 zł 100g-006-2014-04-13 _ 22_53_21-75

DELUXE_Makaron z przyprawami_8,99zł 530g-004-2014-04-13 _ 22_53_23-75

DELUXE_Gnocchi_Cykoria_4,44 zł 400g-003-2014-04-13 _ 22_53_25-75

image005-002-2014-04-13 _ 22_53_27-75

Camembert_Deluxe_Lidl-001-2014-04-13 _ 22_53_14-75

Dane o nazwie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne firmy prowadzące skuteczną energia na obszarze całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej firmy zaistniały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Dziś w moc krajach Europy jest ponad 9000 sklepów tej marki, zaś w Polsce ponad 500.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy