„Twój dzień, Twoje życie. Holistyczna filozofia bycia”Aubrey MarcusWydawnictwo SeptemData wydania: 28.01.2020Ilość stron: 336Okładka: miękkaNie ma rzeczy ważniejszej ponad jeden dzień!Czy zastanawiałeś się kiedy�
Warszawa 2020-08-25Druga młodość chałwy – za co kochają ją Polacy?Chałwa to przekąska, która jest lubiana i doceniana przez Polaków, ale dziś jej klasyczny format jest nieco zapomniany. Starszym konsumentom kojarzy s
Informacja prasowaWarszawa, 28 maja 2018 r.Burgery uznawane są za jedno ze sztandarowych amerykańskich dań, kulinarny symbol Stanów Zjednoczonych. Najpopularniejszymi są te ze średnio wysmażoną wołowiną, żółtym serem, sa
Informacja prasowaŁódź, 31 października 2017 r.Cheat day z chałwą w roli głównej Osobom, które prowadzą zdrowy tryb życia i w związku z tym jedzą tylko wybrane produkty, zdarza się używać sformułowania „cheat day�
Informacja prasowaPoznań, 19 marca 2018 r.Wiosna to najlepszy okres na uzupełnienie niedoborów witamin, które mogły pojawić się w naszym organizmie podczas srogiej zimy. Ta pora roku to także świetny moment na wprowadzenie z
Informacja prasowa: Jurajska Sp. z o.o.Marzec 2019Mineralna, źródlana, a może stołowa? Jaką wodę wybierać?Porady marki Jurajska.Sklepowe półki uginają się od różnego rodzaju wód butelkowanych. Na ich opakowaniach poja
Informacja prasowaPoznań, 5 czerwca 2018 r.Popularny w ostatnich latach sposób „parzenia” herbaty na zimno jest już szeroko znany i dostępny niemal w każdej kawiarni. Przy użyciu tej metody możemy uzyskać zarówno aromaty
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”INFORMACJA PRASOWAJuż 25 sierpnia obchodzimy Dzień polskiej żywności. Tegoroczna, 7. edycja tego święta tradycyjnie już, ma za zadanie przypomnieć, jak bogatym kulinarnym d
Informacja prasowaWarszawa, 7 marca 2018Fantastyczny smak i właściwości zdrowotne Złotych owoców (miechunki peruwiańskiej) odkryli już starożytni Inkowie, dlatego owoce, często nazywa się „złotem Inków”. W połączeni
ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO:PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJEW GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJ Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzyWarszawa, 6 marca 2018 r. – #LOVE