Produkty

W święta chcemy luksusu na talerzu

W święta chcemy luksusu na talerzu
W święta chcemy luksusu na talerzu – produkty premium w ofercie Lidla Czy statystyczny Polak wie ile kosztuje kawior z pstrąga, Foie Gras, argentyńska pieczeń

W święta chcemy luksusu na talerzu – produkty premium w ofercie Lidla

Czy statystyczny Polak wie ile kosztuje kawior z pstrąga, Foie Gras, argentyńska pieczeń z zająca lub słynne francuskie ptysie Profiteroles? Czy też z góry zakłada, że dania te są poza jego zasięgiem? Lidl to zmienia. Teraz każdy może pozwolić sobie na odrobinę luksusu na talerzu.

Z początkiem listopada do Lidla wróciła marka własna Deluxe, w ramach której sieć sprzedaje produkty luksusowe w bardzo atrakcyjnej cenie. Oferta skierowana jest do klientów ceniących różnorodność smaków i aromatów, a także tych, którzy chcą dopiero zacząć eksperymentować i poznawać nowe, charakterystyczne dla kuchni europejskiej smaki Dzięki ofercie Deluxe wyszukane dania mogą znaleźć się na talerzach milionów Polaków ? wszystkie produkty bowiem dostępne są w bardzo konkurencyjnych cenach w porównaniu z delikatesami i sklepami specjalistycznymi. Łamiąc barierę cenową jednocześnie staramy się edukować, pokazując sposoby wykorzystywania poszczególnych produktów poprzez przepisy Pascala i Okrasy dostępne na kuchnilidla.pl ? tłumaczy Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

W tym roku Lidl postawił na niestandardową degustację, skierowaną do dziennikarzy, zapraszając ich do wypróbowania autorskiego menu. Wszystkie dania zostały przygotowane na bazie produktów dostępnych w ofercie Deluxe. Po degustacji, dziennikarze dowiadywali się, że za całą akcją stoi Lidl. Otrzymali także ceny degustowanych dań. Dla przykładu stek z wołowiny irlandzkiej podany na cukinii, papryce, salami spinata calabra z rozmarynem
i oliwą czosnkową kosztował 26,46 zł . Za to samo danie w popularnych warszawskich restauracjach musielibyśmy zapłacić średnio od 70 zł do 100 zł.
W szerokiej, liczącej kilkaset produktów, ofercie znalazły się m.in. argentyńska pieczeń z zająca w cenie 34,99 zł za 1250 g, Foie Gras, czyli mus z kaczych wątróbek (22.00 zł, 230 g), stek z wołowiny irlandzkiej (36,99 za 450 g), kawior z pstrąga (29,99 za 100 g) krewetki królewskie (49,99 zł za 800 g), homar (24,99 zł za 325-gramowe opakowanie), czy też carpaccio z łososia z parmezanem (cena 9,99 zł za 100 g).

A to już wiesz?  Dla prawdziwych miłośników wina

Oferta Deluxe to także wykwintne sery, wyjątkowe wędliny, dania gotowe, desery czy też rozmaite pasty i sosy do mięs i kanapek. Na półkach znajdziemy np. mozzarellę z mleka bawolego (5,99 zł za 125g), włoską szynkę wołową Bresacola (9,99 zł za 80 g), francuskie ptysie Profiteroles (11,99 zł za 500 g), czy uznawany za najdroższą przyprawę świata ? szafran (3,46 zł za 0,1 g).

Artykuły z oferty Deluxe są dostępne tylko dwa razy w roku: przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem. Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, z roku na rok w okresie przedświątecznym Polacy wydają więcej i chętniej sięgają po towary lepszej jakości. Z najnowszych danych firmy doradczej Deloitte wynika, że w tym roku statystyczna polska rodzina na bożonarodzeniowe zakupy spożywcze wyda ok. 470 zł. To o 9,% więcej niż rok temu. Zwiększył się także odsetek osób, które zamierzają robić świąteczne zakupy spożywcze przede wszystkim w sklepach dyskontowych, które wyprzedzają hipermarkety i supermarkety. Popularność dyskontów rośnie z roku na rok. Według tegorocznej edycji badania aż 63% osób kupi w dyskontach artykuły spożywcze. W 2012 roku odsetek ten wynosił 28%. ?

70707_salami-039-2014-11-20 _ 07_30_26-80

73978_maslo-040-2014-11-20 _ 07_30_54-80

85140_olej z orzechow wloskich-041-2014-11-20 _ 07_30_11-80

86971_01_IT_WT2013_IFLA-042-2014-11-20 _ 07_31_09-80

86971_tagliolini-043-2014-11-20 _ 07_30_32-80

86974_sos tryflowy-044-2014-11-20 _ 07_30_30-80

86976_krem balsamiczny-045-2014-11-20 _ 07_30_30-80

107388 szynka z truflami-001-2014-11-20 _ 07_30_51-80

107431_02_INT_WT2014_IFLA-002-2014-11-20 _ 07_30_20-80

108674 MLYNKI Z SOLA-003-2014-11-20 _ 07_30_48-80

108834_deser_2-004-2014-11-20 _ 07_30_45-80

108834_deser_3-005-2014-11-20 _ 07_30_29-80

109108 paleczki cukrowe-006-2014-11-20 _ 07_30_50-80

109270 pieprz-007-2014-11-20 _ 07_30_53-80

109285_MLYNEK-008-2014-11-20 _ 07_30_23-80

112384_deser_1-009-2014-11-20 _ 07_30_25-80

112384_deser_3-010-2014-11-20 _ 07_30_47-80

18939_Gouda-011-2014-11-20 _ 07_30_27-80

36030_03_DE_WT1440_IFLA-012-2014-11-20 _ 07_30_24-80

384 wolowina_wedzona-013-2014-11-20 _ 07_31_12-80

39116_02_GB_WT2014_IFLA-014-2014-11-20 _ 07_30_18-80

47428_Crema da spalmare_ass-015-2014-11-20 _ 07_31_14-80

48339_03_DE_WT2014_IFLA-016-2014-11-20 _ 07_30_26-80

5200242_ser-017-2014-11-20 _ 07_30_36-80

5200250_02_PL_WT2014_IFLA-018-2014-11-20 _ 07_30_53-80

5200262_5200368-019-2014-11-20 _ 07_31_11-80

5200861_chipsy-020-2014-11-20 _ 07_31_13-80

5600086_pasztet-021-2014-11-20 _ 07_30_44-80

5600094_79379_02_FR_WT2014_IFLA-022-2014-11-20 _ 07_31_06-80

5600107 Konfitura figowa-023-2014-11-20 _ 07_31_11-80

5600123 Foie Gras-024-2014-11-20 _ 07_30_32-80

5700855_mus_1-025-2014-11-20 _ 07_30_55-80

5700855_mus_2-026-2014-11-20 _ 07_30_46-80

5700855_mus_3-027-2014-11-20 _ 07_30_53-80

59022_03_INT_WT2014_IFLA-028-2014-11-20 _ 07_30_48-80

59147_02_DE_WT2014_IFLA-029-2014-11-20 _ 07_31_09-80

6000698_ser_trufle_Trueffelkaese_02_DE-030-2014-11-20 _ 07_30_24-80

6000982_ravioli-031-2014-11-20 _ 07_30_30-80

60663_02_IT_WT2014_IFLA-032-2014-11-20 _ 07_30_35-80

60665_02_IT_WT2014_IFLA-033-2014-11-20 _ 07_30_36-80

62325_02_DE_AT_WT2014_IFLA-034-2014-11-20 _ 07_30_15-80

62904_02_PL_WT2014_IFLA-035-2014-11-20 _ 07_30_32-80

63343_01_INT_WT1421_IFLA-036-2014-11-20 _ 07_30_50-80

63433_63432_deser-037-2014-11-20 _ 07_30_17-80

65638_01_INT_WT1421_IFLA-038-2014-11-20 _ 07_31_05-80

Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy