Napoje Reklama

Światowej sławy gwiazdy są już gotowe

Światowej sławy gwiazdy są już gotowe
SERENA WILLIAMS NA WYBIEGU W NOWEJ REKLAMIE PEPSI! ŚWIATOWEJ SŁAWY GWIAZDY W ZUPEŁNIE NOWYCH ROLACH! ZAJRZYJCIE ZA KULISY NAJNOWSZEJ REKLAMY PEPSI! Materiał dla mediów Warszawa,

SERENA WILLIAMS NA WYBIEGU W NOWEJ REKLAMIE PEPSI!

ŚWIATOWEJ SŁAWY GWIAZDY W ZUPEŁNIE NOWYCH ROLACH! ZAJRZYJCIE ZA KULISY NAJNOWSZEJ REKLAMY PEPSI!

Materiał dla mediów

Warszawa, 4 maja 2015 r. ? Atmosfera oczekiwania i napięcia. Łyk ulubionego napoju. Światowej sławy gwiazdy są już gotowe na podjęcie niezwykłych wyzwań. Serena Williams, najbardziej utytułowana tenisistka w historii, zamienia kort tenisowy na wybieg dla modelek, po którym z gracją przechodzi w eleganckiej czarnej sukni. Usher, zdobywca 8 nagród Grammy, w rytm muzyki odważnie przechodzi po rozżarzonych węglach, obserwowany przez podekscytowanych fanów. James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, udowadnia, że potrafi grać w piłkę nożną nie tylko na boisku i rozgrywa emocjonujący mecz w piłkarzyki!

Usher_2

image001

James Rodriguez

Serena Williams_1

Serena Williams_2

Serena Williams_3

Serena Williams_4

Usher_1

Serena Williams, Usher i James Rodríguez to ambasadorzy kultowej kampanii Wyzwanie Pepsi. Z okazji 40-lecia kampanii gwiazdy podejmują wyjątkowe wyzwania w najnowszym spocie reklamowym Pepsi, który można obejrzeć tutaj:

Tym samym inspirują fanów do przełamywania schematów i zerwania z rutyną.

Wyzwanie Pepsi podejmują także Polacy, którzy w marcu projektowali limitowaną edycję puszek Pepsi, a od połowy kwietnia mają szansę sprawić, by o ich mieście było naprawdę głośno dzięki wyzwaniu #Nagłośnij Swoje Miasto. Więcej informacji na temat Wyzwania Pepsi w Polsce znajdziecie na www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

A to już wiesz?  Aromat świątecznej nocy

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy