Rozrywka

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
4 listopada 2020 r. Informacja prasowa WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla

4 listopada 2020 r.
Informacja prasowa

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
Tegoroczna edycja jest już 10. odsłoną bezpłatnego programu realizowanego przez WINIARY. Zapisy do „Gotuj się na zmiany” rozpoczęły się 21. września. Zgłosić może się każda chętna szkoła podstawowa – wystarczy jedynie rejestracja na stronie programu. Poprzednie edycje dotarły już do około miliona uczniów.
Mocne wsparcie merytoryczne oraz zaangażowanie influencerów
W celu łatwiejszego dotarcia do młodzieży do programu WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” zaangażowali się Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior, znany nauczyciel – youtuber Pan Belfer oraz Łukasz Gluza, ekspert od social media. Jako ambasadorzy programu, prowadzą oni filmowe scenariusze zajęć. Nad wszystkim czuwa renomowana dietetyczka, dr Katarzyna Zadka, autorka wielu eksperckich publikacji z zakresu żywienia, która wspiera merytorycznie cały program.
Liczne korzyści dla szkół i nauczycieli
Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje szkoły i klasy do programu otrzymają angażujące scenariusze ułatwiające im prowadzenie zajęć, także w warunkach online. Przesyłając dokumentację kolejnych zrealizowanych zadań czy biorąc udział w ankietach, będą zdobywać punkty, które później będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 800 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda, do zrealizowania sklepach Decathlon, Empik oraz RTV EURO AGD. Pięciu najbardziej aktywnych nauczycieli uzyska szansę wzięcia udziału w lekcjach kulinarnych z udziałem kucharza Roberta Harny, który przybliży ciekawe przepisy oraz tajniki obsługi sprzętu kuchennego. Na przyszły rok dla zarejestrowanych szkół zaplanowano konkurs kreatywny. Zwycięska szkoła może się spodziewać organizacji specjalnie dla nich dużego eventu kulinarnego. Przewidziano również 10 wyróżnień o wartości 1000 zł każde do realizacji w sklepach RTV EURO AGD.
Organizacją programu oraz wsparciem merytorycznym oraz komunikacyjnym zajmują się 3 agencje: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
NAV agency odpowiedzialna jest za koncepcję, kreację i całościowy nadzór nad realizacją programu. W zakres obowiązków agencji wchodzi także przygotowanie materiałów merytorycznych oraz implementacja i koordynacja działań w ramach kampanii. Do obowiązków Mint Media należy z kolei kompleksowa realizacja działań w social media programu oraz działania influencer marketingu. W zakres obowiązków Clue PR wchodzą natomiast działania komunikacyjne, w tym obsługa biura prasowego, pozyskanie partnerów medialnych oraz pozycjonowanie eksperckie.

A to już wiesz?  TRANS, jak i dlaczego eliminować te tłuszcze w diecie

Więcej informacji o całej akcji można znaleźć na stronie www.gotujsienazmiany.pl/

***
O Winiary:
Marka WINIARY w 2021 roku obchodzi swoje 80-lecie. Produkty znajdujące się w jej portfolio są synonimem domowej kuchni, rodzinnej atmosfery oraz doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania. Wśród znanych i cenionych produktów znajdują się m.in. POMYSŁ NA…, zupy, buliony, sosy, majonezy, dania instant, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić smaczny, domowy posiłek. Chętnie korzystają z nich zarówno wielbiciele kuchni tradycyjnej, jak i współczesnej.

O NAV agency:
NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek. Świadczy usługi w zakresie opracowywania strategii i koncepcji kreatywnych, płynnie integrujących media off- i on-line’owe. Zapewnia przy tym kompleksową obsługę działań shopper i trade marketingowych. W portfolio klientów agencji znajdują się takie firmy jak: Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, USP Zdrowie, Nivea, Carlsberg, Van Pur, Frisco, czy Benefit Sysems. Więcej informacji na: www.navagency.com

O Mint Media:

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Unilever, Philips, Perła, Develey, DHL Express, Cukiernia Sowa, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl

O Clue PR:
Clue PR jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji public relations w Polsce, specjalizującą się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i kryzysowej. Agencja działa na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, na Węgrzech, Czechach, Słowacji, Grecji oraz Rumunii. Clue PR należy do ZFPR oraz międzynarodowej sieci Tribe Global, zrzeszającej firmy z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, Azji oraz Afryki.

A to już wiesz?  Smacznie, zdrowo, pomarańczowo, czyli jesienne barwy na talerzu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy